sesja dosa

Autor: Michal Koslinski (Michal.Koslinski_at_f91.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sun 18 Apr 1999 - 20:12:32 MET DST

Czesc All!

dawno juz z niej nie korzytalem, ale ostatnio chcialem komus cos pokazac i
troche sie zdziwilem: nie wiem jak dostac sie do DOS SETTINGS (!). otwieram
sobie okienko z command promts, prawym buttonem myszy kilkam, wchodze w
properites, a tam nie ma ustawien sesji! mam tam tylko icon, window i security.
pomyslalem, ze otworze dosa w oknie i tam znajde swoje dos settings i faktynie,
tylko okazalo sie, ze sa okrotnie okrojone w porownaniu z tym co pamietam
niegdys :), nie ma akurat tego czego potrzebowalem tj. DOS_DEVICE :(.

czy ktos sie z czym takim spotkal, lub wie co jeszcze moge zrobic?

!<ozzy

* email: kozzy_at_mkr.net.pl
* fidonet: 2:480/91
* running on OS/2 Warp4