Re: sesja dosa

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 11:38:24 MET DST

Jan Stożek wrote:

> Co do reszty Twoich problemów, to się nie spotkałem. Ale to, że
> zestaw DOS settings w lokalnym menu otwartej sesji jest inny niż w
> notatniku obiektu, to jest stan normalny i pożądany (choć prawdę
> mówiąc brakuje mi tam paru ustawień, np. pracy w tle :) - lokalne menu
> daje Ci dostęp tylko do parametrów chodzącej sesji. Nie ma tam
> parametrów, które trzeba ustalić dla danej sesji "z góry" (np. DOS
> DEVICE), a tylko te, którymi można manipulować podczas pracy. Nie
> muszę chyba dodawać, że te parametry są ważne tylko dla konkretnego
> [...]

Ja prace w tle zalatwiam odpalajac command.com poprzez programik SPDOS .
jest na hobbesie. bardzo fajny, bo mozna odpalac sesje (programy os czy
dos, czy shelle) z takim priorytetem jaki sie chce. ja np. obliczenia
dosa i os2 puszczam jako idle. liczy sie niewiele wolniej (procent, moze
dwa) ale za to wogole nie przeszkadza w pracy. pod warunkiem oczywiscie
ze dysku nie zazyna :)))))