Re: pomocy !

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 01:01:00 MET DST

Cze

pawelot napisał(a):

> z lodera bez wzgledu co wybiore os czy druga opcja dos
> uruchamia się winda (instler nic nie krzyczal moze dlatego ze zastosowalem
> wszystkie opcjie setupe sie spieszylem
> :-

Pokazuje przy instalacji że aktywny jest bootnenager [robiłem to
niedawno i pamiętam dokładnie] i nie będzie można z niego korzystać po
instalacji Windowsa. Ale po tych krokach jakie zaproponowali już wyżej
koledzy wszystko powinno wrócić do normy.

Czy nie konwertowałeś przypadkiem dysku? Bo ja miałem taki problem:
- Instaluję Win98 na C: Primary FAT16
- Instaluję OS/2 na D: Logic HPFS
- Konwertuję dysk C: przy pomocy konwertera FAT32 w Windzie na właśnie
taki system plików.

Dalej chcę zainstalować w Warpie obsługę partycji FAT32 ale przy wejściu
do OS-a ten się wywala. Ponieważ Bootmenager jeszcze nie obsługiwał
partycji z FAT32 uznał że partycja podstawowa nie isnieje i sam
przypisał Warpowi literkę C.
Skończyło się na zmianie wszystkich partycji [choć Windows startował] i
zwiększeniem miejsca na HPFS :))) [kosztem wiadomym :)]. No i awansem
parycji Warpowej na Primary [w dod. na początku dysku :)].

pozdr

--
\\ Rafii
\\ rafalz_at_box43.gnet.pl