Re: pomocy !

Autor: pawelot (pawelw_at_astercity.net)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 01:07:54 MET DST

rafii <rafalz_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> Cze

> Pokazuje przy instalacji że aktywny jest bootnenager [robiłem to
> niedawno i pamiętam dokładnie] i nie będzie można z niego korzystać po
> instalacji Windowsa. Ale po tych krokach jakie zaproponowali już wyżej
> koledzy wszystko powinno wrócić do normy.
>
> Czy nie konwertowałeś przypadkiem dysku? Bo ja miałem taki problem:
> - Instaluję Win98 na C: Primary FAT16
> - Instaluję OS/2 na D: Logic HPFS
> - Konwertuję dysk C: przy pomocy konwertera FAT32 w Windzie na właśnie
> taki system plików.

> [...]

 cześć

Wygląda na to że jest już dobrze wielkie dzięki
 Dysku nie konwertowałem
z pewnych powodów używam fat 16 już parę razy na walczyłem się z FAT
32.(jest do kitu oszczędza miejsce ale nie działa to najlepiej ) w osie jak
tylko mogę to oczywiście hpfs
Problem był taki że nie dawało podzielić się na partycje
dysku na którym był FAT 32 (fdisk nie potrafił jej usunąć )
dopiero pomógł particion maqic i fdisk z dos 6.22

Pawelot
pawelw_at_astercity.net