Warp3+Warp4

Autor: Janusz Chmielewski (utor_at_malicki.com)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 22:37:59 MET DST

--
Czolem !!!
Mam takie dosc dziwne pytanko:
Zainstalowany jest Warp3, dokupiono nowy dysk, mam zainstalowac tam
Warpa4. Chce pozostawic Warpa3. Czy w trakcie instalacji Warpa4, nie
bedzie on sie odwolywal do jakis ustawien z Warpa3? I na odwrot, czy 4
nie namiesza w 3?
Pytam dlatego, ze mam pewne doswiadczenia z instalacja 4 na 3, skonczylo
sie to pelnym formatowaniem dysku. A dowcip polega na tym, ze jest to
jednostka pelniaca role serwera plikow, danych jest dosc duzo,
wygenerowana siec Peer-to-peer i nie chce miec niespodzianek, bo klient
sie wkurzy, jak mu cos zniszcze.
Wstepnie mam oczywiscie zamiar zalozyc bootmenagera, podzielic ten nowy
dysk na partycje itd.
Moze ktos robil cos w tym stylu i ma jakies dobre a bezcenne rady.
"Swiat jest pelen kobiet, ktorych nie ma"
       		posterunkowy Cezary C.
                     Pozdrawiam
                 Janusz Chmielewski