Re: Warp3+Warp4

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 19:29:35 MET DST

Janusz Chmielewski wrote:

> --
> Czolem !!!
>
> Mam takie dosc dziwne pytanko:
> Zainstalowany jest Warp3, dokupiono nowy dysk, mam zainstalowac tam
> Warpa4. Chce pozostawic Warpa3. Czy w trakcie instalacji Warpa4, nie
> bedzie on sie odwolywal do jakis ustawien z Warpa3? I na odwrot, czy 4
> nie namiesza w 3?
> Pytam dlatego, ze mam pewne doswiadczenia z instalacja 4 na 3, skonczylo
> sie to pelnym formatowaniem dysku. A dowcip polega na tym, ze jest to
> jednostka pelniaca role serwera plikow, danych jest dosc duzo,
> [...]

        Od razu zaznaczam, że nie nadinstalowywałem Warpa 4 na Warpa 3 ze
skonfigurowaną siecią.
        Sama instalacja Warpa 4 na Warpa 3 przebiegała zawsze bez problemów
(robiłem to dwa razy). Trzeba tylko na wszelki wypadek zachować
config.sys, oraz wszystkie pliki *.ini od WinOS2.
        Oprogramowanie (np. obydwie Netszkapy, Watcom C/C++, Toolkit 4, Main
Actor, PM View, EPM itd.) przetrwało operację bez szwanku. Trzeba było
tylko ponownie skonfigurować desktop i poprawić pliki *.ini od WinOS/2
(porównując nowe wersje ze starymi) po to, aby uruchomic Worda 6.0,
Corela 3.0 i Fractal Design Paintera 2.0.
        W przypadku Watcoma i Toolkita były konieczne ręczne poprawki
config.sys-a (korekty ścieżek dostępu) - pestka przy zachowanej starej
wersji :-).
        Podsumowując: nie zostałem zmuszony do reinstalacji i rekonfiguracji
całego oprogramowania (chyba bym się pochlastał...).

--
Wojciech Gazda