Zoltrix TVMax i VHF

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_bezspamu.cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 20:47:52 MET DST

Mam pytanie do osob, ktore cwicza ww tuner
na kablowce. Czy bez problemu odbieracie
VHF (dolny i gorny)? U mnie jest zgryz (PTK Krakow):
bez problemu odbieram UHF, natomiast za Chiny
Ludowe (w zaniku :) ) nie moge odebrac nic w zakresie
VHF. Czy to zwierze tak ma, czy tez to defekt tunera?

--
Pozdrawiam,
Jacek