Re: Zoltrix TVMax i VHF

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 19 Apr 1999 - 10:48:09 MET DST

On Thu, 15 Apr 1999 20:47:52 +0200, Jacek Pietraszek wrote:

>Mam pytanie do osob, ktore cwicza ww tuner
>na kablowce. Czy bez problemu odbieracie
>VHF (dolny i gorny)? U mnie jest zgryz (PTK Krakow):
>bez problemu odbieram UHF, natomiast za Chiny
>Ludowe (w zaniku :) ) nie moge odebrac nic w zakresie
>VHF. Czy to zwierze tak ma, czy tez to defekt tunera?
Witam,

w katalogo mmos2\regions masz pliki z rozszerzeniem *.rng :)
w tych plikach masz podane czestotliwosci z ktorych kozysta tuner, jutro moge
podeslac ci plik z czestotlowosciami PTK w Gdansku.

wybor pliku z ktorego kozysta karta "System OS/2 -> Konfiguracja systemu ->
Multimedia Ustawienia -> zakladka Celeb 1 -> settings -> region"

Po uruchomieniu karty obraz byl taki:
http://www.gdansk.sprint.pl/~marekl/przed1.jpg
http://www.gdansk.sprint.pl/~marekl/przed2.jpg
http://www.gdansk.sprint.pl/~marekl/fullscr%20przed%201.jpg
http://www.gdansk.sprint.pl/~marekl/fullscr%20przed%202.jpg

zmiany w "wcast 1.ini" w czesci odpowiedzialnej za tuner:
http://www.gdansk.sprint.pl/~marekl/popr%20ini%201.jpg
http://www.gdansk.sprint.pl/~marekl/popr%20ini%202.jpg

po utworzeniu pliku PTK Gdansk.REG
http://www.gdansk.sprint.pl/~marekl/nowy%20reg.jpg
http://www.gdansk.sprint.pl/~marekl/poprawiony%20reg.jpg

pOSdrowienia

MArek

PS.
Sprawa dziwieku rozbija sie prawdopodobnie o ustawienia w pliku wcast 1.ini,
trzeba pokazac karcie ze nam chodzi o PAL z fonia 6.5 MHz a nie PAL 5.5 MHz
bo tak teraz pracuje :(
Czy ktos jeszcze sie bawi kartami TV pod OS/2 ?
MArek