Re: Zoltrix TVMax i VHF

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 16 Apr 1999 - 08:18:05 MET DST

On Thu, 15 Apr 1999 20:47:52 +0200, Jacek Pietraszek wrote:

>Mam pytanie do osob, ktore cwicza ww tuner
>na kablowce. Czy bez problemu odbieracie
>VHF (dolny i gorny)? U mnie jest zgryz (PTK Krakow):
>bez problemu odbieram UHF, natomiast za Chiny
>Ludowe (w zaniku :) ) nie moge odebrac nic w zakresie
>VHF. Czy to zwierze tak ma, czy tez to defekt tunera?
Ja cwicze Flyvideo II + ww. drivery i kombinuje z plikiem "wcast 1.ini".
W wyniku kombinacji w sekcji odpowiedzialnej za tuner udalo sie mi uzyskac
obraz kolorowy (wczesniej byl tylko bialo-niebiesk) jeszcze nie udalo sie mi
uzyskac glosu lecz podajzewam ze to tez jest mozliwe.

pOSdrowienia
MArek
PS.
mam screeny obrazu zaraz po instalacji i po probach mieszania w "wcast 1.ini"
lecz nie mam mozliwosci wystawienia ich na www, moge zas pokazac je w jakim
katalogu na ftp.

MArek