Re: Bios a OS/2

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 15:11:02 MET DST

Jan Stożek napisał(a) w wiadomości: ...

> Nie bój żaby... jeżeli na poziomie sprzętu rozstrzygniesz konflikty,
>to OS ich sam nie wprowadzi.

No... i tu mam problem. Zmieniłem w Biosie port drukarki na IRQ7,
aby zwolnić IRQ5 (poprzednie ustawienie) . Następnie przydzieliłem
to przerwanie (IRQ5) karcie muzycznej SB AWE64 (chodzi jako SB 16)
i .... niestety nie działa. Dzwięki zaczynają się, ale nie kończą. I co z
tym
fantem mam zrobić. Ze strony sprzętowej nie ma żadnych konfliktów.
A tak na marginesie to nie mogę odtwarzać muzyki MIDI. Zarówno
ze starymi ustawieniami jak i nowymi.
Warp 3
Shakul
shakul_at_box43.gnet.pl