Re: Wyrzutnia; zawieszanie systemu

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 16:41:40 MET DST

Shakuł wrote:

> Co i jak należy ustawić żeby przy starcie systemu nie otwierała się
> Wyrzutnia. Nie wiem czy to jest normalne, ale gdy zamknę Wyrzutnie i
> zamknę system to po ponownym uruchomieniu Wyrzutnia
> ponownie się otwiera.
> Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie.
        Tak Ci przeszkadza wyrzutnia? :-)) Znajdź w pliku config.sys linię:
"SET AUTOSTART" i usuń z niej wpis: "LAUNCHPAD".
        Możesz też dopisać pod spodem:
SET RESTARTOBJECTS=STARTUPFOLDERSONLY
Dzięki temu system nie będzie restartował aplikacji, które były otwarte
w momencie zamykania systemu (dobre gdy coś się zawiesi a system po
przeładowaniu znów to automatycznie uruchamia i... się zawiesza).

> Jeszcze jedno. Czy jest jakiś sposób aby po zablokowaniu systemu
> (komputer nie reaguje na bodźce zewnętrzne, klikanie myszką i w
> klawiaturę) można było nadal pracować bez restartu systemu?
> Chodzi mi o coś podobnego jak w windzie (a fuuu), że po naciśnięciu
> Alt+Ctrl+Del pojawia się okienko z uruchomionymi programami, które
> można zamknąć nawet wówczas gdy nie odpowiadają.
> Ostatnio dość często zdarza mi się taka sytuacja. Najczęściej wtedy
> gdy za szybko "mieszam" na pulpicie.
        Zainstaluj Fix-Pak 36 lub wyższy. Z Fix-Pakiem tym działa wpis do
configa:
SET PM_ASYNC_FOCUS_CHANGE=ON 500
gdzie 500 to czas m milisekundach przez który system czeka na
"zawieszoną" aplikację zanim wymusi oebranie jej sterowania. Można wtedy
za pomocą Ctrl+Esc wywołać listę zadań i ubić dziada.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */