Wyrzutnia; zawieszanie systemu

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 10 Apr 1999 - 21:06:30 MET DST

Co i jak należy ustawić żeby przy starcie systemu nie otwierała się
Wyrzutnia. Nie wiem czy to jest normalne, ale gdy zamknę Wyrzutnie i
zamknę system to po ponownym uruchomieniu Wyrzutnia
ponownie się otwiera.
Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie.

Jeszcze jedno. Czy jest jakiś sposób aby po zablokowaniu systemu
(komputer nie reaguje na bodźce zewnętrzne, klikanie myszką i w
klawiaturę) można było nadal pracować bez restartu systemu?
Chodzi mi o coś podobnego jak w windzie (a fuuu), że po naciśnięciu
Alt+Ctrl+Del pojawia się okienko z uruchomionymi programami, które
można zamknąć nawet wówczas gdy nie odpowiadają.
Ostatnio dość często zdarza mi się taka sytuacja. Najczęściej wtedy
gdy za szybko "mieszam" na pulpicie.

Dysponuje Warpem 3.

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl