Re: IRC #OS/2pl

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 19:51:58 MET DST

On Fri, 9 Apr 1999 17:46:28 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

>najlepiej wogole tego bota nie wystawiaj bo tylko przeszkadza.
>dwa w zupelnosci wystarcza. chyba ze koniecznie chcesz sie popisac,
>ale takie zachowanie jest godne windziarza a nie osowca :)

Nie przesadzaj... Dwa boty to troche zamalo, szczegolnie jak na polskie warunki... Po
pierwsze - moga popadac serwery i moze byc bezopie, po drugie, niech ktoremus z
rodzimych hackerow rzuci sie na leb i zechce przejac kanal - przy dwoch botach to 5
minut roboty...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl