program do wykresow... - pomocy!

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 15:12:58 MET DST

Witam wszysktich po swiatecznie, rownoczescie zyczac wysztkeigo milego
niestety na po swieta /mam male spoznienine/...:)

 Problem jest nastepujacy, od jakiegos czasu potrzebuje i szukam programu
do robienia wykresow pos os/2. Mam alternatywe jedynie w postaci xmgr pod
xy, ale nie urzadza mnie to z kilku przyczyn, po pierwsze co os/2 to os/2
i ja wierze ze taki program jest ale ja nie wiem jak sie nazywa. Jesli by
ktos znal program, ktory umozliwia zrobienie wykresu/wprowadzenie
danych/dopasowanie krzywej podanej, lub wybranej, itp, byl bym wdzieczny,
bo pozostaje mi albo wziac sie za pisanie takiego programu, lub za xy, co
tez nie zdaje sie byc az takie przyjemne....
 Z gory dziekuje.

Piotr Grzybowski