Re: program do wykresow... - pomocy!

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 18:14:07 MET DST

On 8 Apr 1999, Piotr Grzybowski wrote:

> Witam wszysktich po swiatecznie, rownoczescie zyczac wysztkeigo milego
> niestety na po swieta /mam male spoznienine/...:)
>
> Problem jest nastepujacy, od jakiegos czasu potrzebuje i szukam programu
> do robienia wykresow pos os/2. Mam alternatywe jedynie w postaci xmgr pod
> xy, ale nie urzadza mnie to z kilku przyczyn, po pierwsze co os/2 to os/2
> i ja wierze ze taki program jest ale ja nie wiem jak sie nazywa. Jesli by
> ktos znal program, ktory umozliwia zrobienie wykresu/wprowadzenie
> danych/dopasowanie krzywej podanej, lub wybranej, itp, byl bym wdzieczny,
> [...]

Jerzeli cie to urzadza, to jest PMowy GnuPlot dla OSa, jest tez cos
co sie nazywa Euler, ale to ma juz raczej nieco inne przeznaczenie
chociaz wykres da sie zrobic. Sa zapewne i inne, ale ich nie znam.
A szukales na "OS/2 Alternative"?

Obydwa programy powinienes znalezc na hobbesie.

                                                   Marek Wojciechowski