Re: OS/2 WARP v 3.0 PL

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 14:48:55 MET DST

In article <370B86B7.5693_at_avalon.wbc.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo wrote:

No to ja dodam jeszcze że Warp 4 działa nawet na 4MB RAM. Nie wiem jak z
instalacją (czy sprawdza ilośc RAM i może odpowiedzieć że za mało) ale
zainstalowany działa i na 4MB - tyle że oczywiście niemiłosiernie wolno. Ale
nawet Netszkapa 4.04 się odpala. A wszystko przez to że mam taką płytę główną
że już 2 razy zdarzyło mi się (przez rok) że zamiast wykryć 64MB przy starcie
wykryła 4MB i wystartowała. Ale to stara płyta - pewnie niedługo ją wymienię.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"It took the computing power of three C-64s to fly to the Moon.
It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here."