Re: Poszukuje "paska"

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 09:19:01 MET DST

On Wed, 7 Apr 1999 19:11:03, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Jak napisałem w temacie, poszukuję aplikacji, która wyglądem,
> a przede wszystkim funkcjonalnością przypominała by pasek.....
> żebym znowu nie podpadł, ale muszę użyć takiego opisu: pasek z
> windy 9x. Wiem, że w Warpie 4 jest taki, a czy na Warpa 3 jest jakiś
> taki programik.
> Jeśli ktoś używa i jest zadowolony lub poleciłby jakiś proszę o przesłanie
> namiarów gdzie mogę go znaleźć (w grę wchodzą polskie WWW lub FTP
> z oczywistych powodów).
> Najlepiej żeby był to programik freeware.

Mam Lotus Smart Center beta, czyli pasek z Warpa4 ale nie jestem
pewien czy jest on darmowy ponieważ ściągałem go jkieś 4 lata temu z
hobbesa lecz jak szukałem go niedawno bo mojej dziewczynie na
komputerze instalowałem Warpa3 to znalazłem go tylko w Rosji. Gdyby
coś zajmuje 200kb (instalka) ;-)

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl