Re: OS/2 WARP v 3.0 PL

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 08:15:58 MET DST

Leszek Kubrak wrote:

> Jak widać z całego wątku wszystko zależy do czego ten komputerrek jest używany.
> U mnie standardowa praca to programowanie. I w takim przypadku konfiguracja
> Pentium 200 (raczej mniej istotne) i 96 MB RAM (dużo ważniejsze) wcale nie jest przesadą.
> Przy 32 MB RAM-u po uruchomieniu debugera dysk warczał aż miło.

Hi!
Dokładnie, wszysttko zależy do czego jest używany. Odpaliłem kiedyś Visual Age na 32 MB
PAM-u, ignorując ostrzeżenie, że wymagane jest 64 i żałowałem że to zrobiłem. Odinstalowałem.

Używając AutoCAD-a w sesji VMB (parametry sesji DOS dość istotne) potrafi zeżreć całe 128MB
RAM-u (prawie) i do tego SWAP rośnie do ładnych rozmiarów - nawet do 150MB. Ale takie
parametry sobie ustawiłem dla konfortu pracy w AutoCAD-zie i nie narzekam, mogę w tym samym
czasie coś ściagać i jakaś muzyczka gra z CD. A mam, nie chwaląc się, tylko P200MMX.

Z. Oleszko