Poszukuje "paska"

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 21:11:03 MET DST

    Jak napisałem w temacie, poszukuję aplikacji, która wyglądem,
a przede wszystkim funkcjonalnością przypominała by pasek.....
żebym znowu nie podpadł, ale muszę użyć takiego opisu: pasek z
windy 9x. Wiem, że w Warpie 4 jest taki, a czy na Warpa 3 jest jakiś
taki programik.
Jeśli ktoś używa i jest zadowolony lub poleciłby jakiś proszę o przesłanie
namiarów gdzie mogę go znaleźć (w grę wchodzą polskie WWW lub FTP
z oczywistych powodów).
Najlepiej żeby był to programik freeware.

Z góry dziękuję.

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl
shakul_at_kki.net.pl