Re: OS/2 WARP v 3.0 PL

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 01:06:53 MET DST

On Fri, 26 Mar 1999 19:55:16, infokub_at_nw.pp.com.pl (Leszek Kubrak)
wrote:

> A nie ma przypadkiem na płycie zbirków CDINST.CMD i CDINST.BAT ?

> Wersja aktualna jest sygnowana numerem 4. Aczkolwiek wersja 3 jest
> cały czas supportowana przez IBM-a. Aktualny fix-pack ma nr 40.
> Warp 4 wprowadza mała rewolucję w wyglądzie i dużą rewolucję w wymaganiach
> na sprzęt. Jeszcze rok temu pracowałem sprawnie pod Warpem 3 na komputerze
> 486 DX4, 12 MB RAM. Do Warpa 4 używam Pentium 200 i 96 MB RAM.

        No, no... bez przesady, bo jeszcze kogoś w niezamierzony błąd
wprowadzisz.
        O ile 486/12 MB jest bliskie minimum dla Warpa 3 (teoria mówi bodaj o
386/8 MB, ale to jest trochę naciągana teoria, chociaż mam wrażenie,
że dawno, dawno temu pracowałem w takiej konfiguracji), o tyle P200/96
MB to jest _grubo_ powyżej minimum dla Merlina (Warp 4), który ma na
pudełku napisane jako minimum 486/33, 12-16 MB. Mój poprzedni pececik
miał 486coś tam i 24 MB RAM i Merlin może na nim nie fruwał, ale też i
nie stał.

--
Pozdrawiam,
Jan.