Re: Dlugi start

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 12:14:41 MET DST

Marek Wojciechowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Zawsze fascynujŃ mnie tego typu problemy i porównania. Co wspólnego ma
>"CHODZENIE jak rakieta" z czasem PODNOSZENIA si© systemu?
>
>Przed niedawnŃ zmianŃ sprz©tu na moim 486 DX2 Warp 3 podnosię si© ok. 5
>minut i nigdy nie przyszęo mi do gęowy narzekaĺ, Ąe to zbyt wolno.
>Przychodz© do domu, węŃczam komputer, przebieram si©, robi© herbat© i
>juĄ mog© pracowaĺ. WyęŃczam gdy id© spaĺ.
>
>Czas podnoszenia si© systemu i ęatwoýĺ instalacji moĄe mieĺ znaczenie
>wówczas, gdy normalnŃ praktykŃ jest jego cogodzinny restart z powodu
> [...]

Zostalem zle zrozumiany. Nie chcialem porownywac systemow i ich czasu
startu. Napisalem ten list bo chcialem uzyskac odpowiedz na pytanie czy taki
start jest normalny, etc. Nie mialem na mysli kogo kolwiek denerwowac.
OS'a mam od niedawna i nie dysponuje jeszcze wszystkimi potrzebnymi
programami po Warpa, z tego powodu musze czesto zmieniac systemy
operacyjne. To wlasnie z tego powodu zalezalo mi na szybkim starcie Warpa.

Shakul