Re: Dlugi start

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 22:28:09 MET DST

On Tue, 6 Apr 1999 10:14:41, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> wrote:

[...]
> Zostalem zle zrozumiany. Nie chcialem porownywac systemow i ich czasu
> startu. Napisalem ten list bo chcialem uzyskac odpowiedz na pytanie czy taki
> start jest normalny, etc. Nie mialem na mysli kogo kolwiek denerwowac.
> OS'a mam od niedawna i nie dysponuje jeszcze wszystkimi potrzebnymi
> programami po Warpa, z tego powodu musze czesto zmieniac systemy
> operacyjne. To wlasnie z tego powodu zalezalo mi na szybkim starcie Warpa.

OK. nie ma problemu, to był tylko taki mały tik nerwowy wywołany
sformułowaniem
"To nawet win98 uruchamia sie conajmniej trzy razy szybciej". Jak
napisałem wcześniej te czasy nie mają najczęściej żadnego praktycznego
znaczenia. A żeby ograniczyć liczbę niezbędnych przeładowań wystarczy
systematycznie i konsekwentnie odzwyczajać się od windows.

Co do samego przyspieszenia to sprawdz czy faktycznie ibm1s506 nie
zabiera znacznej części tego czasu (alt+F2 podczas startu systemu).
Jeżeli to żeczywiście ten sterownik, to masz szanse na przyspieszenie
opisanymi już wcześniej metodami.

                                               Marek Wojciechowski