Re: Problemy pocz tkuj cego

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 10:18:59 MET DST

 W dniu Sun, 4 Apr 1999 17:17:57, infokub_at_nw.pp.com.pl (Leszek Kubrak)
napisal(a):

> Chyba że modem jest ustawiony np. jako standardowe COM3 (czyli przerwanie 4).
> W przypadku gdy mysz jest na porcie COM1 (również przerwanie 4) tak zdefiniowany
> modem nie będzie W OGÓLE widziany przez OS/2. Wynika to z tego, że sterownik
> myszy przejmuje przerwanie TYLKO dla siebie.
> W takiej sytuacji modem należy pzrekonfigurować w sposób niestandardowy,
> a w linii ładującej sterownik COM.SYS zdefiniować go.
> Ja np. mam COM3 zdefiniowany jako (3E8,7) czyli adres bazowy standardowo
> jak dla COM3 natomiast przerwanie 7. Parametr dla sterownika COM.SYS
> [...]

Mam nadzieje sie ze nie pogniewasz jak uzupelnie o powyzsza uwage tech/2 :)

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* http://asua.org.pl.kielpa *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *