Re: Problemy pocz tkuj cego

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Mon 05 Apr 1999 - 11:57:16 MET DST

On Mon, 5 Apr 1999 10:34:25 +0200 (CEST), Mariusz Kielpinski wrote:

>Mam nadzieje sie ze nie pogniewasz jak uzupelnie o powyzsza uwage tech/2 :)
Wręcz przeciwnie. Jako uzupełnienie dodam, że WARP 3 poprawnie rozpoznaje
tylko COM 1 i 2. Wszystkie pozostałe muszą być jawnie zdefiniowane w linii
COM.SYS. Natomiast WARP 4 ma to już zrobione jak należy i radzi sobie
z COMami 1 do 4 bez względu na to jak dziwnie są skonfigurowane.
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41