Problemy początkującego

Autor: Michal Koslinski (Michal.Koslinski_at_f91.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 09:22:36 MET DST

Czesc All!

03 Apr 99 01:03, Shakuł wrote to All:

 S> -- Moja karta Sound Blaster AWE 64 nie jest wykrywana. To moge jeszcze
 S> zrozumiez, karta jest nowsza od systemu. Po wybraniu karty muzycznej
 S> jako AWE 32, OS przy starcie zglasza problemy z driverami w config'u.
 S> Chcac przechytrzyc system zainstalowalem drivery do SB 16 i o dziwo
 S> uslyszalem dzwieki. Niestety sa one urywane, odtwazane jest co
 S> najwyzej 2-3 sekundy. Pomozcie w czym tkwi problem....

problem tkwi w tym, ze nie ma dobrych driverow do awe64. u mnie rowniez ta
karta nie chciala za bardzo dzialac ze standardowymi sterownikami.
jednak mozesz sprobowac sciagnac drivery, ktore nie zostaly dokonczone przez
creativa, ale dzialaja - jakotako.
http://www.astercity.net/~kozzy/awe64.htm
jest to nie kokonczony moj artykul, ale jest wszystko poza opisem instalacji, w
tym rowniez linki.

!<ozzy

* email: kozzy_at_mkr.net.pl
* fidonet: 2:480/91