Re: Sterowniki do STAR LC-100 Color

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 19:51:03 MET DST

Witam
 W dniu Sat, 27 Mar 1999 19:09:58, rhare_at_alpha.net.pl (Highlander) napisal(a):

> Czy ktoś posiada i mógłby przesłać sterowniki do drukarki
> jak w tytule postu. Zawarte w programie instalującym OS/2
> są do niczego i dają bardzo mizerny wydruk. Używam tej
> drukarki do drukowania na kilku kopiach i potrzebuję czegoś
> lepszego niz to co oferuje mi sterownik systemowy.

Rozumiem ze chodzi o beznadziejny OMNI i druk ze zmiejszona
rozdzielczoscia. Osobiscie mode polecic sterownik epson
znajdujacy sie na plycie instalacyjnej i skorzystanie z emulacji.
Mi sie w ten sposob udalo zmusic inne iglowki do pracy
z sensowna jakoscia. Aby tego dokonac nalezy wybrac inny sterownik
poczas a wczesniej skopiowac niezbednie pliki do jakiegos
katalogu podajze epson.hl_, epson.dl_ i epson.dr_ i ta sciezke podac podczas
instalacji drukarki.

Pozdrawiam

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *