Re: Warp for windows

Autor: Marcin Krzywdziäski (mkrzywdz_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 10:54:33 MET

Miałem kiedyś Warp-a 3 UK, i żeby używać windy musiałem zdobyć specjalną
wersję win 3.1 uk z polskimi fontami.
tzn. problemy były z uruchamianiem programów windzianych w sesjach
okienkowych (na pełnym ekranie było oki)
Nie wiem jak jest z Warpem 3 PL ale jakby były problemy to jest to wina windy
3.1PL (goście z redmond wpadli na pomysł że ogonki można dorysowywać wg.
współżędnych ekranowych, czyż to nie jest genialne? ;)
W każdym razie jeśli była by potrzebna taka wersja to chętnie podemailuję
(tzn. fonty i sterownik klawiatury ;)

Pozdrawiam

Merle
------
Marcin Krzywdzi˝ski
Tuwima 5/46
62-510 Konin
Poland
mailto:mkrzywdz_at_friko.onet.pl
mailto:abak_at_kn.onet.pl

-----
Proszŕ o nie przysy anie dokumentˇw w formacie Office 97
Akceptowane formaty to: Word 6.0, Excel 5.0, txt, html, rtf, pdf
-----

<Komputer nie myÂli, on tylko myÂli e myÂli>