Re: Warp for windows

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 01:03:23 MET

On Fri, 19 Mar 1999 16:59:03, Grzegorz GRYC <XgYgZ_at_robobat.com> wrote:

> To prawda, dawno temu odpalałem tak zewnetrzne Win PL i wewnętrzne
> Warpowe jednocześnie. Dobrze jest pogmerać w parametrach sesji, żeby
> rozsądną ilość pamięci przydzieliło...

        Ktoś mi kiedyś mówił, że Win PL ma coś poprzestawiane w user.exe i
pewnie w kernelu, więc winshield nie za dobrze ich pilnuje. Poza tym
należy się spodziewać problemów z polskimi znakami - polskie fonty od
win 3.x pl chodzą tylko z win 3.x pl, a pod OS-em (przynajmniej w
seamless) mogą się gubić polskie litery, bo ta genialna procedura
dorysowywania ogonków głupieje. Ale fonty od wersji Windows 3.x CE
(nie mylić z CEE :) albo od Warpa z windows powinny być OK.

--
Pozdrawiam,
Jan.