Re: plytka Enter IV

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 17:01:57 MET

On 19 Mar 1999 16:15:55 +0100, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

:>>A mo e po prostu daj nam (tzn Asule) abyÂmy zrobili instalatora - pod PM'a
:>>przygotowywujemy du o customcontroli wiŕc moglibyÂmy pokazaŠ e Ârodowisko
:>>PM'a nie jest takie surowe ;-) dla programistˇw.
:>Myslalem nad tym, zanim zaczalem robic installer - problem jest tylko jeden: ja mam
:>binaria wszystkich programow instalowanych, ich opisy i screeny itp. Wystawienie ich
:>na siec raczej nie wchodzi w rachube - oporcz tych, ktore sciagam na serwer - mam
:>modem 28800 i nie za bardzo skad wysylac. Gdyby udalo wam sie zrobic bez binariow
:>itp. to by bylo milo :) Aczkolwiek to bardzo trudne.

Nie jest to problem. Ponieważ możnaby zrobić konfigurowalnego installera np.
w jakims ini wpisujesz to co będzie potrzebne przy instalacji - screen,
opis/lub plik z opisem, jakies inne opcje i juz.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl