Re: plytka Enter IV

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 16:14:11 MET

On Fri, 19 Mar 1999 12:17:26 +0100 (CET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>On 18 Mar 1999 17:42:59 +0100, Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>
>:>Racja - ale jak powiedzialem, to wersja beta. Obciecie stuffu debug wynikalo z tego,
>:>ze... desktop mi sie restartuje i nie wstaje jak wejde w konfiguracje kompilacji a
recznie
>:>w plikach mak sie nie bawilem - jest baaardzo amatroskim programista :
>
>A mo e po prostu daj nam (tzn Asule) abyÂmy zrobili instalatora - pod PM'a
>przygotowywujemy du o customcontroli wiŕc moglibyÂmy pokazaŠ e Ârodowisko
>PM'a nie jest takie surowe ;-) dla programistˇw.

Myslalem nad tym, zanim zaczalem robic installer - problem jest tylko jeden: ja mam
binaria wszystkich programow instalowanych, ich opisy i screeny itp. Wystawienie ich
na siec raczej nie wchodzi w rachube - oporcz tych, ktore sciagam na serwer - mam
modem 28800 i nie za bardzo skad wysylac. Gdyby udalo wam sie zrobic bez binariow
itp. to by bylo milo :) Aczkolwiek to bardzo trudne.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1