Re: Uaktualnienie WWW

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 12:10:55 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> dla mnie spoko, tylko ze bardzo malo.
        To prawda jest bardzo mało, bo to tylko króciutki opis dla zupełnie
niezorientowanych Windziarzy. Temat będzie rozwijany stronę wcześniej
ale raczej pod kątem programowania - co i jak programista może pod PM-em
zrobić.

> ja skupilbym sie na tym
> ze wszystko RZECZYWISCIE obsluguje sie w bardzo podobny sposob,
> np. otworzylbym preferencje z folderu i ..... zegarka :)
> oraz pokazalbym jeden folder otwarty na dwa rozne sposoby
> (icons i details dla przykladu).
        To można zrobić (wymienię tego opasłego GIF-a).

> oraz pokazalbym ze to jest wielozadaniowe, tzn. podczas przesuwania
> okna pozostale aplikacje sie nie zatrzymuja :)
        Spróbuję to jakoś zgrabnie wkomponować w tekst.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */