Re: Uaktualnienie WWW

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 20 Mar 1999 - 11:18:31 MET

Wojciech Gazda wrote:

> Jeśli ktoś miałby czas zajrzeć do mnie:
> http://www.fema.krakow.pl/~gazda/polish/tutorial/pm.html
> i skomentować, czy pisząc o PM-ie nie przesadziłem...

dla mnie spoko, tylko ze bardzo malo. ja skupilbym sie na tym
ze wszystko RZECZYWISCIE obsluguje sie w bardzo podobny sposob,
np. otworzylbym preferencje z folderu i ..... zegarka :)
oraz pokazalbym jeden folder otwarty na dwa rozne sposoby
(icons i details dla przykladu).

oraz pokazalbym ze to jest wielozadaniowe, tzn. podczas przesuwania
okna pozostale aplikacje sie nie zatrzymuja :)