Re: Karty graficzne

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 15:38:50 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:
[chlast argumenty]
> czyli nie ma co sie martwic na zapas.

Przpuszczam ze masz trochę racji, ale zastrzeżenie moje budzi jeden
fakt. Ja nie jestem _dużym_ klientem, ja jestem klientem indywidualnym.
I jako taki zostałem olany z góry, raz z okazji nowej wersji OSa która
to jak na razie wyszła w wersji Serwer, o kliencie jakoś nic nie
słychać. Przecież nikt nie bedzie stawiał na stację roboczą typu pecet w
domu oprogramowania serwerowego, bo nie do tego ono służy. A nawet gdyby
chciał, to szanowny IBM nie sprzeda mu upgrade'u z Merlina do Aurory za
100 baksów. Finito. Ale nie to jest istotą rzeczy bo w końcu system jest
na tyle dobry że właściwie firma mogłaby przez jakiś czas pozostać przy
wypuszczaniu kolejnych fixpaków, ewentualnie wzorem konkurencji
(marketing) co jakiś czas puszczać "nową" wersję która składałaby sie z
wersji starej + zintegrowany fixpack :-). Ale jeśli producent (cytuję za
Adamem):
"IBM nie będzie wymuszał produkcji ani testował driverów do
OS/2 dla nowych serii PC."
prezentuje takie podejście w sytuacji kiedy hardware staje sie
przestarzały po mniej więcej roku, to szansa na to że na kompie kupionym
powiedzmy za półtora roku OS wogóle ruszy jest mizerna, skoro nie będzie
żadnych driverów bo "IBM nie jest zainteresowany driverami to my tym
bardziej mamy to głęboko w ...". :-((
W tej sytuacji fakt że IBM będzie supportował OSa do roku 2000 ileśtam
jest czystą propagandą nie mającą nijakiego odbicia w rzeczywistości.
W każdym razie trzeba się chyba pogodzić ze smutna rzeczywistością i
walnąć se linuxa.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski