Re: Karty graficzne

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 11:40:41 MET

Artur Alinowski wrote:

> Rwa fa, już i IBM położył lagę na Os-a? Zaprawdę powiadam wam, koniec
> swiata jest bliski producenci zaczynaja olewać swoje produkty a
> zaczynają wspierać 'produkty' konkurencji. :-((
> Mimo wsszystko pozdrowienia.

mysle ze ibm polozyl lape tez z innego wzgledu. a przyczyn jest kilka,
oto moje spostrzezenia. byc moze smiechu warte :) no zaczynam:

1.ibm na rynku pc ma stosunkowo male zyski, wiec mu ten rynek lata.
2.skoro jest losiu co klepie system na pc, nie ma co mu sie w rynek
pakowac.
    walka z konkurencja moze byc nieoplacalna, lepiej poczekac az
    uzytkownicy sami sie wkurza i zrobia porzadek. ibm jest specjalista
    w czekaniu.
3.ibm juz od dawna jest jednym z wiekszych producentow softu dla ....
    ........ no wlasnie. dla windowsow. i na tym czesze forse.
4.pojawil sie linux
5.linux zyskal realne poparcie wielu DUZYCH firm
6.ibm sie do tego podlaczyl, zadeklarowal ze bedzie sprzedawal swoje
    kompy z preinstalowanym linuxem
7.wobec alternatywy os/2 - linux prawdopodobnie wybiora linuxa
8.wsparcia dla os/2 ibm odmowic nie moze, gdyz stracilby autorytet wsrod
    wielu duzych komercyjnych klientow ktorzy uzywaja os/2. a komercyjni
    klienci to jest bardzo mocno opiniotworcze cialo, a nawet tak duza
    firma jak ibm nie moze sobie pozwolic na utrate zaufania klientow
9.podejrzewam ze ibm przestanie wspierac os/2 dopiero wtedy, kiedy
    sie ustabilizuje sytuacja linuxa, i ten ostatni stanie sie
    realnym nastepca os/2 dla wszystkich (doslownie wszystkich duzych)
    klientow, ktorzy do tej pory mieli kupionego os/2 i za zadne
    skarby nie chca sie przesiasc na winde (my juz dobrze wiemy czemu)
10.the end :)

czyli nie ma co sie martwic na zapas.