Re: XGree86 po Os-a

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 10:27:54 MET

In article <36F04C71.8615A323_at_beta.ire.pw.edu.pl>, Alien wrote:
>Czy ktos juz to uruchomil bo ja dopiero wczoraj to sciagnalem ?
>
>Jseli tak to prosze o blizsze informacje jak to dziala osoboscie Os-a
>mam dopiero od 4 dni , jak na razie to nie udalo mni sie uruchomis tylko
>sieci czy ewentualnie ktos wie o czyms takim jak lan manager i czy

Jest.

>istnieja jakies inne mozliwosci integracji Os-a z siecia dzialajaca po
>TCPIP

I to wspaniale istnieja.

>i mozliwosci osiagniecia czegos takiego jak otoczenie sieciowe ?

Jak najbardziej.

>czy istnieje cos takiego jak Linuxowa samba tylo ze dla Os-a ?

Oczywiscie - Samba/2. Ale nie jest specjalnie potrzebna jesli nie zamierzasz
robic duzego serwera bo wszystko potrzebne jest w systemie.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Good programmers won't code for free so Linux cannot be good
-- just like Van Gogh could not have been a good artist."