Re: Co jest z polskimi czcionkami ?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 19:03:55 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> [...]
> >
> Czlowiek z Teamu juz nad tym pracuje - jednak takie FAQ wymaga czasu :)

        Bardzo dobrze, ale może dałoby się robić to sukcesywnie - aby już coś
tam było. Na przykład odpowiedzi na 6 pytań z "żelaznego" repertuaru:
- sterowniki do S3, co robić z polskimi znakami,
- bywało trochę pytań o konfiguraowanie dialerów,
- skąd ściągać sterowniki do OS/2,
- skąd ściągać share do OS/2,
- gdzie jest Software Choice,
- skąd brać Fix-Paki i jak je instalować.
        Możne najpierw umieścić chociaż to i później sukcesywnie rozbudowywać?
Coś niecoś do takiego FAQ mógłbym napisać. Pytanie tylko kto jest tym
człowiekiem z Teamu, pracującym nad tym? Umówilibyśmy się może co i jak,
w miarę jak mi czasu starczy coś napisałbym i podesłał...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */