Re: Co jest z polskimi czcionkami ?

Autor: Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk (piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 20:08:10 MET

> Bardzo dobrze, ale może dałoby się robić to sukcesywnie - aby już coś
> tam było. Na przykład odpowiedzi na 6 pytań z "żelaznego" repertuaru:
> - sterowniki do S3, co robić z polskimi znakami,
> - bywało trochę pytań o konfiguraowanie dialerów,
> - skąd ściągać sterowniki do OS/2,
> - skąd ściągać share do OS/2,
> - gdzie jest Software Choice,
> - skąd brać Fix-Paki i jak je instalować.
> Możne najpierw umieścić chociaż to i później sukcesywnie rozbudowywać?
> Coś niecoś do takiego FAQ mógłbym napisać. Pytanie tylko kto jest tym
> [...]
Dobrze, ja sie tym zajme, ale...

1. Gdzie to umieszczac?
2. Sam tego nie bede robil. Musi mi ktos pomoc.
3. Dlaczego by nie wysylac lisciku dla kazdego kto pierwszy raz publikuje
na grupie? Widzialem cos takiego na pl.comp.os.linux

                        Pozdrowionka

                 __ Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk
  ___ ___ __ ___ member of Team OS/2 Poland
 _ _ _ __ _ _ & Asu'a Programmers Group
 _ _ _ __ _ neevor_at_asua.org.pl
           __ Uroda x Rozum = const