Re: Co jest z polskimi czcionkami ?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 18:51:54 MET

Highlander wrote:

> No to kolega wie czy też nie wie ?

        Pytanie: "Znikły mi znaki po zainstalowaniu sterownika S3, co robić?"
pojawia się średnio co tydzień lub dwa... Ile razy można pisć o tym
samym?
        FAQ oszczędziłoby nerwów i starym wyjadaczom i nowym. Ci pierwsi mniej
denerwowaliby się, że jakieś pytanie widzą po raz n-ty (odsyłaliby do
FAQ), a ci drudzy nie musieliby się narażać na zgryźliwości pisane przez
tych pierwszych...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */