Re: Crystal PCI

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 12:23:04 MET

In article <Pine.GSO.4.05.9903111501090.17831-100000_at_elektron.elka.pw.edu.pl>,
Mariusz Artur Borkowski wrote:
>Ogladalem ta karte. Jest to "generic noname" na ukladzie
>CS4280 - CM EP. Sampling - 18 bit, 48 kHz, synteza
>wavetable z RAM komputera, ponoc jest tez jakies 3D.
>Na zewnatrz sa 3 gniazda: mic, line in, line out, zadnych
>zlaczy cyfrowych. Dolaczony jest CD z driverami do
>DOSa i Windowna, podobno driverow do OS/2 tam nie ma.
>Moze sa u Crystala lub na Device Driver Repository ale
>chwilowo nie moge sie tam dostac...

No to jeszcze cytat z www.os2ss.com:

Cirrus Logic has released new (11/30/98) drivers for their PCI Crystal Sound
chips CS4614, CS4624, and the CS4280. These drivers support OS/2 digital audio
only - no MIDI and no Win-OS/2 support, for now. Please also note that
currently there are NO sound cards that feature Crystal's PCI codecs. Crystal's
PCI audio codecs can currently only be found on motherboards.

Jak widać info jest trochę nieświeże bo jest już karta mająca ten chip ale
wersja sterownika jest ta sama. Poza tym znalazłem że Intel na jednej z
ostatnich płyt głównych ma wbudowaną taką kartę.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Good programmers won't code for free so Linux cannot be good
-- just like Van Gogh could not have been a good artist."