Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 06 Mar 1999 - 09:04:50 MET

On Fri, 5 Mar 1999 21:01:12 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>jaki naklad marketingu :))))))))))))) widziales szalone reklamy
>w TV/radiu/prasie? :))))))

Reklam nie widzialem. Ale chodzi mi o naklad, nie o ta sama postac. Naklad artykolow
i wypowiedzi na temat Linuxa, tak samo w telewizji jak i w radiu i w prasie byl wiekszy niz
Windows. To tak jak z Ogniem i Mieczem - ewidentnych reklam w telewizji nie bylo, ale i
tak zostal wystarczajaco mocno zareklamowany :)

>tak to prawda. ma wreszcie swoj czas :)

Ktory niedlugo moze sie skonczyc... (niedlugo moze rownac sie 2 3 lata)
>prawde mowiac linuxowi brakuje tylko instalatora
>w ktorym by sie w okeje klikalo.

Jestem osoba poniekad postronna - ale to, ze linuxowi wiele brakuje, jest to opinia
zaslyszana od wieeeelu osob. I zmoich kontaktow (malych, ale zawsze) z nim wynika,
ze to prawda.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl