Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 15:52:03 MET

On Fri, 5 Mar 1999 15:01:11 +0100 (CET), Leszek Gerwatowski wrote:

>Tak? To napisz może te 2500 pakietów i to DOBRZE (bo one są dobre - mam serwery
>WWW, poczty, dialup itp, które mają uptime ponad rok a miałyby i większy ale
>trzeba było je przenieść w nowe miejsce. Kolega wprawdzie proponował żeby
>ratując uptime zrobić to przy włączonym komputerze i niesionym obok UPS-ie ale
>:-)))) ). A jeśli chodzi literalnie o to jakie to zapraszam na www.debian.org

No coz, poddaje sie - bo jajk powiedzialem, nie wiem :) Jednak od ludzi obcojacych i z
Linuxem i OS/2 zawsze slyszalem, ze jednak pod OS/2 jest wiecej programow -
okienkowych. Nie mowie o malych narzedziach tekstowych.

Tego nie negowalem

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl