Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 16:29:27 MET

Leszek Gerwatowski wrote:

> Wlasnie przeczytalem to:
>
> http://www.ibm.com/news/1999/03/02.phtml
>
> i poczułem się pierwszy raz zdradzony przez IBM. Nie to żebym mial coś
> przeciwko Linuxowi ale to mi jakoś dziwnie przypomina zachłystywanie się OS/2
> jakiś czas temu.

nie wpadaj w panike. to b.dobrze ze ibm wreszcie sie zajal takze
linuxem.
moze sie doczekamy na linuxie interface takiego jak dla os/2. zobaczymy.

a nawet jak ibm porzuci projekt, to i tak niczego nie zmieni. jesli
ludzie zobacza ze to co zrobil ibm jest pozyteczne, to sami napisza
to co lubimy, i to co ibm odda lekka reka :) bo linux nie zginie.
GPL na to nie pozwoli, co pokazuje praktyka. os/2 jest w dolku dlatego
ze ibm go nie puszcza z rak. close code i tym podobne, to cos
jak pies ogrodnika.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera