Re: Nagrywarka CD

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 20:29:02 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Temat ten przewijal sie wiele razy przez liste - nie za bardzo go czytalem, bo nie
> mam nagrywarki.
> [...]
> Tak wiec, czy moglibyscie napisac, jakie nagrywarki
> wspolpracuja z OS/2 (wiem, ze sa na liscie do RSJ i innych, ale chodzi mi o te,
> ktore sa przetestowane) i moze ewentualnie ceny i miejsca gdzie mozna kupic.

        RSJ teoretycznie chodzi z nagrywarką TEAC CDR55S (wersja SCSI), ale są
pewne bóle, które może wynikają z niewłaściwej obsługi programu.
        RSJ nie domykał mi sesji, tak że CD były nie do odczytania na innych
komputerach. Po domknięciu w WinOnCD - płytki zaczęły być widzialne.
Skopiowanych płytek audio nie dało się odtwarzać... (możliwe, że to z
powodu kopiowania z pośrednictwem partycji FAT a nie HPFS - nie wiem).

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */