Nagrywarka CD

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 28 Feb 1999 - 20:57:35 MET

Temat ten przewijal sie wiele razy przez liste - nie za bardzo go czytalem, bo nie mam
nagrywarki. Jednak nadszedl czas, ze chyba powinienem ja kupic (noszenie dysku w
kieszeni z materialami Teamowymi i nie tylko spowodowalo dwukrotny pad partycji i
permanentny pad plyty glownej). Tak wiec, czy moglibyscie napisac, jakie nagrywarki
wspolpracuja z OS/2 (wiem, ze sa na liscie do RSJ i innych, ale chodzi mi o te, ktore sa
przetestowane) i moze ewentualnie ceny i miejsca gdzie mozna kupic. Za kazda
odpowiedz bylbym bardzo wdzieczny :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl