Re: Jak zarejestrowac OS2 przez internet?

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 07:45:54 MET

Wojciech Gazda wrote:

> Cześć!
>
> Mam drobny problemik... Kupiłem OS/2 i teraz nie mam jak go
> zarejestrować... Karta rejestracyjna którą wysłałem do IBM polska
> wsiąkła tam (mają ją znaleźć i odesłać z powrotem),
> Program do rejestracji (artreg.exe) nie działa, gdy wybieram:
> Modem - dzwoni na bliżej nieokreślony numer, który jest ciągle zajęty,
> Mail - drukuje kartę rejestracyjną, którą trzeba wysłać gdzieś do Danii,
> Internet - po naciśnięciu "connect" przez ułamek sekundy błyska jakieś
> okienko, po czym program się wyłącza (nie widać aby się z czymkolwiek
> [...]

Hi!
Mnie się udało zarejestrować za pomocą modemu z numerem w Holandii. Było to co
prawda dość dawno i szczegółów nie pamiętam, ale przypominam sobie że też
próbowałem na różne sposoby. To było chyba tak:
uruchamisz rejestrację,
wybierasz metodę telefon,
wypełniasz kartę do końca,
kończysz pracę
ponownie uruchamiasz i wybierasz metodę modem
powinno polecieć bez bóli.
Zbyszek Oleszko