Re: Banshee i OS/2

Autor: Tomasz Stafiński (stefan_at_ze_re7_1_adm.zke.com.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 10:14:33 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>potwierdzam. zegnaj karto ensoniq ;(
huh, dobrze, że wymieniłem ją na Vibrę 16. Dźwięk co prawda gorszy, ale
działa ze wszystkim (poza SCO Unixware, gdzie do wyboru jest ze 7 wersji
SB16 i żadna nie działa).
>tez nie slyszalem. ale zaskoczeniem dla mnie bylo ze karta co
>prawda badziewna bo S3 Trio 3D, ale ma b.dobre sterowniki dla os/2.
>chyba dlatego ze montuja ja w IBM PC 300GL (tych z celeronem).
Akurat S3 chyba zawsze miały sterowniki do OS/2. Czasem lepsze, czasem
gorsze (zazwyczaj gorsze), ale miały.
OK. ZMieniam pytanie - jaką kartę kupić, żeby nie było z nią problemów
pod OS/2, najlepiej, żeby miała niezłą obsługę 3d (coby od czasu do
czasu pocupać w Quake'a 2). S3Savage?

--
***********Tomasz Stafiński**********
*********tstafinski_at_zke.com.pl*******