Jak zarejestrowac OS2 przez internet?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 20:43:17 MET

Cześć!

        Mam drobny problemik... Kupiłem OS/2 i teraz nie mam jak go
zarejestrować... Karta rejestracyjna którą wysłałem do IBM polska
wsiąkła tam (mają ją znaleźć i odesłać z powrotem),
        Program do rejestracji (artreg.exe) nie działa, gdy wybieram:
Modem - dzwoni na bliżej nieokreślony numer, który jest ciągle zajęty,
Mail - drukuje kartę rejestracyjną, którą trzeba wysłać gdzieś do Danii,
Internet - po naciśnięciu "connect" przez ułamek sekundy błyska jakieś
okienko, po czym program się wyłącza (nie widać aby się z czymkolwiek
próbował łączyć).

        Co zrobić jeśli nie uda mi się pokonać biurokracji w IBM polska i nic
tam nie załatwią? Czy ktoś już rejestrował OS/2 Warp 4 przez internet?
Czy takie zachowanie programu rejestracyjnego jakie opisałem wyżej jest
normalne?

--
Wojciech Gazda