karta 3C905B

Autor: R.S. (R.Skorupka_at_pbg.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 17:50:48 MET

Mam karte 3Coma : 3C905B (dokladniej 3C905BNM) 100TX,
jak kto woli Fast Etherlink XL.
Mam tez (wlasciwie USILUJE miec) OS/2 Warp 4.0 PL
Niestety - na liscie sprzetu nie ma takiej karty, zas
z oryginalnych dyskietek nie chce mi czytac zadnego sterownika.
Znalazlem wprawdzie 2 katalogi z "czyms" pod OS/2: jeden to
MSLANMAN.OS2, drugi NWCLIENT (ten zawiera ODI driver).
Nie potrafie tego zainstalowac :(
Moje "wymagania": chce miec mozliwosc komunikacji z innymi OS'ami,
takze z Windowsami, dostep do internetu (router w sieci lokalnej).
Pisze o tym, bo np. nie potrzebuje klienta do NetWare (tego kiedys
zwlaczalem z sukcesem pod OS/2 3.0), sadze ze bedzie tu standardowa
architektura NDIS - nie wiem.

--
Radoslaw Skorupka
Lodz, Poland