Re: Warp 4 nie widzi CDRomu!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 10:19:00 MET

Piotr K wrote:

> Typ CDRoma: GoldStar coœ tam - jest na liœcie sprzętu, więc nie jest
> to jakiœ nieznany typ!
> Poza tym program instalacyjny robi wpis do configa:
>
> IFS=C:\OS2\BOOT\CDFS.IFS
> BASEDEV=IBMIDECD.FLT
> DEVICE=C:\OS2\BOOT\OS2CDROM.DMD
> DEVICE=C:\OS2\MDOS\VCDROM.SYS
>
> Czyli wszystko powinno być ok, a nie jest...

w sterownikach jest jeszcze taki ogolny typ
NON LITED ATAPI CDROM lub cos w tym rodzaju. ten sterownik
dziala chyba z kazdym cd atapi, tyle ze nie potrafi skorzystac
z wiekszosci funkcji.

btw. mozesz sie przelaczyc z kodowania wingroza cep 1250 na iso-8859-2 ?

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera