Re: Wiatrak na procesorze i OS/2

Autor: kyna (kyna_at_polbox.com)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 23:04:52 MET

> przez to producenci nie pisza driverow..... niestety.
> czy wiesz ze taki warp ma wbudowana obsluge zarowno java jak i

a na ataryne pisalo sie samemu sterowniki......java jest mi zupelnie
obca, no chybaze zobazcze jakies scripty na www ale tylko tyle...co do
open gl to jeszcze nie widzialem nigdzie pelnej implementacji na
"hardware" wiec tez nie za bardzo liznalem...poza tym jestem
zwolennikiem raczej wyrobow komercyjnych niz podrobow...bardziej
ucieszylbym sie z jakiegos programu ktory posiadalby cos z opengl (jak
acrobata i internetdeflorera dodaja do wszystkiego to dlaczego nie
takiego standardu jak open gl? odpowiedz jest krotka...wszystko jest
albo na wingrozy albo na maca...i jedno i drugie do upadlego bedzie
pilnowalo zeby sie im nikt nie wpi....lal, bo przecia trza na czems kase
tloc...a reszta to raczej ulamki..i szkoda bardzo ::(((( )

> :) powiem ze az tak tragicznie zle jednak nie jest :)
> bardzo dobrze kompiluja sie rzeczy z ....... linuxa :)
> nawet kompilator jest prawie ten sam.

nie programuje i mam nadzieje nie programowac...moje zdolnosci
ograniczaja sie do polecen batch'owych, scriptow dla netware...no i
fotoszopa...

to na gazie..KYNA

PS. Aby do wiosny...i jakos to bedzie...juz zamowilem BeOS'a w
najnowszej wersji..jak tylko cos bedzie ciekawego to moze kogos
zainteresuje...